Prowadzenie własnej firmy wymaga nie tylko pomysłowości, zaradności i wytrwałej pracy, ale także odpowiedzialności za każdy najdrobniejszy szczegół. Trudno wziąć na siebie wszelkie obowiązki związane z bieżącym prowadzeniem biznesu, jak chociażby codzienne czynności administracyjne.
Tak, jak specjalizujecie się Państwo w określonych czynnościach biznesowych, tak marka Gentis powstała z myślą o wsparciu małego i średniego biznesu w zakresie usług administracyjno-prawnych, do których zaliczyć można m.in.:
- wsparcie w codziennym zarządzaniu biurem;
- prowadzenie wirtualnego sekretariatu;
- pomoc w sporządzaniu różnego rodzaju pism biznesowych i urzędowych;
- archiwizację dokumentów w formie papierowej i elektronicznej;
- organizację wyjazdów służbowych, spotkań firmowych i wydarzeń specjalnych.
Każda firma ma swoje potrzeby, ale również określone możliwości finansowe. Dlatego przygotowaliśmy pakiety z różnym zakresem usług – pakiet minimalistyczny, standard, premium i gold. Stwarzamy także możliwość przygotowania indywidualnego pakietu outsourcingowego w ramach miesięcznego abonamentu. Istnieje również opcja jednorazowego lub okresowego skorzystania z wybranej usługi (wybrane godziny, dni, tygodnie, miesiące lub na czas urlopu/zwolnienia chorobowego).
Sprawdź ofertę
Pakiety outsourcingowe
Pakiet MINI
500 zł netto / mies
- udostępnienie numeru telefonu i faksu
- udostępnienie adresu do korespondencji
- obsługa połączeń telefonicznych i korespondencji elektronicznej
- udzielanie informacji telefonicznych o firmie i ofercie zleceniodawcy
- udzielanie informacji zleceniodawcy o odbytych rozmowach telefonicznych
- obsługa korespondencji pocztowej (do 100 szt. listów miesięcznie)
- zamawianie usług kurierskich, wysyłanie i odbiór przesyłek kurierskich (za dodatkową opłatą kuriera)
Pakiet STANDARD
800 zł netto / mies
- wysyłka korespondencji pocztowej paczką kurierską (1 raz w tygodniu za dodatkową opłatą kuriera)
- prowadzenie książki do korespondencji
- drukowanie dokumentów (druk czarnobiały) do 500 kart miesięcznie
- przekazywanie/przewożenie dokumentów zleceniodawcy na terenie Legnicy, np. do biura rachunkowego (1 raz w tygodniu), poza Legnicę do 35 km za dodatkową opłatą (1 raz w tygodniu)
Pakiet SUPER
1300 zł netto / mies
- atrakcyjna lokalizacja biura w centrum Legnicy
- dostęp do sali konferencyjnej do 10 osób 1 h w tygodniu
- redagowanie pism urzędowych i biznesowych
- archiwizacja dokumentów
- zamawianie usług kurierskich, wysyłanie i odbiór przesyłek kurierskich (za dodatkową opłatą kuriera)
- wysyłka korespondencji pocztowej paczką kurierską (za dodatkową opłatą kuriera),
- skanowanie kopiowanie i drukowanie dokumentów czarno-białych i w kolorze
- przekazywanie/przewożenie dokumentów zleceniodawcy na terenie Legnicy, np. do biura rachunkowego (1 raz w tygodniu)
- organizacja tłumaczeń
- koordynowanie i egzekwowanie terminowości wykonania prac firmom zewnętrznym
- negocjacje i zamówienia materiałów reklamowych dla firmy